– reprezentarea companiei la ședințele de control;
– consultanță privind realizarea măsurilor propuse în urmă controalelor;
– întocmirea instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
– întocmirea evaluărilor de risc pentru fiecare post de lucru;
– semnalizarea zonelor de risc;
– instruiri/ informări și consultări atât ale salariaților cât și a reprezentanților acestora dar și ai angajatorului;
– întocmirea planului de prevenire și protecție;
– întocmirea tematicilor de instruiri periodice;
– testele anuale de verificare;
– cercetarea accidentelor de muncă;
– consultanță cu privire la dotarea unității cu materialele necesare unei activități cât mai sigure: echipament individual de protecție, echipament individual de lucru, măsuri prim-ajutor;
– propuneri tehnice și organizatorice în urmă vizitelor la punctele de lucru;
– întocmire programe de audit intern;
– organizări ale Comitetului de Securitate și Sănătate în muncă la unitățile cu mai mult de 50 de salariați.